llista

Som un col·lectiu de gent diversa i deferent, que ens uneix l’estima pel nostre poble i per la nostra terra. Ens definim com a gent progressista i valencianista, ja que estem convençuts que és la millor manera d’aconseguir un futur millor. Alguns de nosaltres estem treballant pel poble en política des de 1987 amb la UPV, d’altres apenes duguem uns anys al col·lectiu, però tots tenim clar que la nostra principal fortalesa es la d’aportar les nostres millors aptituds al servei de les veïnes i veïns de Manuel.

Actualment representem la primera força política a Manuel. Formem part de l’equip de govern, tenint l’alcaldia, amb 4 regidories que junt a 2 del psoe ens han permès gestionar el nostre poble.

En aquest blog anirem publicant les nostres opinions i donarem a conèixer el nostre treball, però volem també que siga un espai on debatre, opinar i comunicar-nos amb el veïnat. Un espai obert a les vostres suggerències i comentaris.

BENVINGUDES I BENVINGUTS!

Si a tu també t’agrada sopar a la fresca, passejar pel riu, anar en bicicleta, si compres el pa tots els dies, si portes els xiquets a l’escola del poble, si dius “bon dia”, si vols beure de l’aixeta, si et preocupen els problemes dels altres, si t’interessen els assumptes públics… estàs en ta casa, ací trobaràs tota la informació que et permetrà estar al dia del que fem, també podràs fer-nos arribar els teus suggeriments i el que és més important, formar part del nostre col·lectiu, per ajudar a construir un projecte de poble on tots ens trobem a gust

(Salutació de Josep Antoni Pastor)