L’assemblea de Compromís de Manuel ha aprovat hui que Pura Atienza siga la seua candidata a l’alcaldia en les pròximes eleccions municipals del 26 de maig. Pura és en l’actualitat i des de l’inici de la legislatura regidora i tinent d’alcaldia, a més d’un element fonamental i clau de l’actual l’equip de govern municipal compost per quatre regidors de Compromís i dos del PSOE.

El col·lectiu afronta la propera campanya electoral amb molta il·lusió i amb forces renovades. Properament es convocaran assemblees obertes per a obrir l’elaboració del programa electoral a la participació ciutadana.

Josep Antoni Pastor, actual secretari local de Compromís i alcalde durant aquesta legislatura, no s’ha postulat com a cap de llista per als propers comicis, a causa de la dificultat de comptabilitzar el càrrec amb el seu treball.

Amb la decisió presa ahir per l’assemblea, Pura Atienza es converteix en la primera dona candidata per Compromís a l’alcaldia de Manuel.