Estimat/da veí/ïna:

Passades les eleccions, des del Bloc de Manuel – Coalició Compromís volem donar-te les gràcies pels resultats obtinguts, uns resultats històrics ja que hem agumentat 82 vots des de les passades eleccions del 2007, passant de 311 a 393 vots, i per això, amb tres regidors ja a l’Ajuntament som la segona força, el partit que més ha pujat en vots, consolidant-nos com a alternativa a l’actual situació política de Manuel.

Josep Antoni, Mireia i Pau, seran les persones que ens representaran a l’ajuntament, i junt a tot el col·lectiu del BLOC, treballarem per fer valdre eixos 393 compromisos, i per fer una política moderna i participativa.
Cal dir que la confiança dipositada en el nostre programa i la nostra gent ens encoraja a treballar pel nostre poble amb més energia que mai, siga en govern o en oposició, perquè per a nosaltres no hi ha res més important que les persones del poble, així ho hem fet fins ara i així ho farem fins que vostés vulguen.

Reiterem el nostre agraïment fent saber a tots els veïns de Manuel que ja estem treballant en el model de poble que volem.

Ben cordialment